Dagen , och kvällen med Anya !! <33

Hahah vi fettar oss !!      

hejhej!!

idag har jag varit i skolan åkte dit kl : 7:50 känner mig stolt som palla gå upp i tid för en gångs skull !! , sedan var det så att det va snö och is på bilen som gjorde att vi inte kom in så det blev att kasta varmt vatten på den , sedan när vi kom ner till vägen så var det ju rena isen .... ,det va inte skoj ( trodde jag skulle dö ) , svimmade även av idag i skolan på språket.. , men nu sitter jag här med anya och vi fettar oss med choklad och must samtidigt som vi camar med alice ,kanske hinner att uppdatera mera sedan , hahha har inte bloggat på länge men nu när Evelina kom upp med att hon hade en blogg så kände jag att jag var tvungen att uppdatera !!! , puss på er alla <3 :)
0 Kommentarer till "Dagen , och kvällen med Anya !! <33"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: