Tallin !

hejhej !!

det börja i Torsdags då jag åkte tåg från Kungsbacka till gbg sedan hoppa vi av där och köpte lite macka och godis osv. sedan skulle vi gå på tåget som skulle ta oss till stockholm , när vi va på båten så träffa vi våra kina kompisar sedan skulle vi gå runt på båten och typ spela i spelmaskiner , sedan var det dags att är vi åt på buffe det va sjukt mke folk där , sen drog vi till affären och köpte lit godis och så därefter spela vi kort och spela DS sedan drog vi runt lite på båten och kolla runt, gick ut på däck :) sen skulle vi sova för då va kl : halv 12 sedan när vi vakna sså skulle vi äta frukost där sen skulle vi packa färdigt , vi gick av båten därefter och gick till hotelet men vi fick inte våra rum för än typ 4 så vi gick till torget och kolla runt , det var välldigt mke marknader osv , vi gick även upp till ett högt ton på typ 134 m elr ngt sen va vi hungriga så vi del på oss och gick o åt försig , jag åt pommes med korv det va faktiskt sjukt gott , i vanliga fall brukar jag inte äta korv :P sedan gick vi till hotelet och cheka in sedan vila vi och nu ska vi snart ut till shoppin centret och handla lite saker :)  sen tror jag att vi ska ut och äta alla tillsammans :)  ska bli kul :)<3       , kraaaaammmm :) <3
0 Kommentarer till "Tallin !"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: