fredag !

hejhej !!
jag han tyvärr inte skriva igår för jag packade , imon drar vi till Alanya nämligen så ja , men Lovisa och anya kom igår så studsade vi sedan så cyklade vi till Barnsjön och paddla runt där , det va ju fett kul !! , fast man blev ju lagom trött för vägen dit va ju lång som fasen och jag skjuttsade anya hela vägen typ så det va lite kämpigt !!
men idag så har jag inte gjort ngt speciellt men nu sitter jag på pappas jobb och ska va här fram till de att kl är : 12 sedan tror jag att jag ska dra upp till anya och kanske åka till liseberg eftersom jag har guldpass det är fett gött !! :)  men jag får se på det ! men nu ska jag fortsätta att va lite inne på FB ! :)  så hejdå !! <<<<333  :)

0 Kommentarer till "fredag !"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: