Fredag den 13/5

hejhej !!
idag har jag varit i skolan : bild,musik,slöjd,håltimma och so
på bilden har vi hållt på med masker så nu skulle vi bara måla färdigt det sista,i slöjden fortsatte jag med mina shorts (det va kul för typ första gången )
sedan hade vi lunch och sen hade vi en håltimma på 1 och en halv timme sedan va det so och då höll vi på med frågeställningar till ringhals för på måndag ska alla vi 7:or till ringhals :) , idag när vi sluta så va kl 2 och då hade bussen gått som gick kl : 1 så jag och hennie fick gå hem näe vi var hemma så stuttsade vi lite och cykla :)
och nu åkte hon hem typ för ngn timme sen (TRÅKIGT)
men nu ska jag dra mig och stuttsa seee yaa :)
0 Kommentarer till "Fredag den 13/5"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: