Karlstad/begravning

hejhej !

Vaknade i morse (känner mig stolt , gick upp kl : 8 ) ,sedan packade vi inf Karlstad för begravning.,, Sedan hämtade vi upp mamma och syrran hemma hos dom och så åkte vi till Karlstad på begravning. , när det var över så gick vi till församlingshemmet och snacka och åt lite macka med räkor och så såg vi på bilder. , sedan snacka prästen lite om livet!, och jag fick min underskrift av honom , efter det åkte vi hem till kusinerna  och kollade på TV och så blev det mat lite senare (tacko-paj), nu sitter vi och kolla på bilder från begravningen , sedan blir att spela spelet (TopRace!!) , imorgon hoppas jag på att det blir lite skridskoråkning , hehhe har nämligen gått och blivit jätte förkyld och ont i halsen...... , SEEEEEEGTT... , Ha det gött min vänner <3
0 Kommentarer till "Karlstad/begravning"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: