lördag !

hey!
min dag började med att jag och anya vakna sedan gick vi upp och åt frukost (macka med te)
sedan åkte vi till repnings lokalen i fjärås och skulle repa och då visade det sig sen att karolina hade glömt sin nyckel på konstoret så hon kom inte år dom och då försökte josse få i tag på ngn annan grupp som hade nycklarna men dom typ svara inte så anya åkte med sin mamma hem och jag sofir och pappa åkte till bibblan och kollade lite böcker sedan åkte vi till donken :)
sen åkte vi till willys och köpte lit mat och sen var vi tvungna att åka hem och hämta min skridskor och åka till kollereds ishall :)
, när vi kom fram så fick vi höra att dom flyttat fram det 1 timme så vi fick stå där i värmen :P
sen till slut kom alexandra som skulle ha oss och då gick vi o hade golv , det va asssssssssssss varmt :P :P :P
sen va det is där vi typ bara höll på med steg , inte så kul :(
sen skulle jag hem och äta och kl: 7 stack syrran till sina kompisar för att ha filmkväll men nu ska jag dra för nu blire att chatta med folket elr se på TV :)
0 Kommentarer till "lördag !"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: