dagen !

heyy !!

min dag började med att jag vakna sedan åt jag frukost , macka med choklad :)
sedan skulle jag till skolan och så när vi kom fram så skulle hela våran klass till Ringhals kärnkraftvär, där vi skulle lära oss lite om energi och annat :) 
sen när vi kom fram så åkte fick vi gå in i en sal och se på en film sen så fick vi gå runt i ett stort rum och prova olika saker som gjorde energi :) 
sen skullle vi till salen och innan vi gick in i det rummet och prova det så fick vi macka med lite dricka och så fick vi ett pappar där det stod olika frågor som man skulle hitta i rummet så när vi var färdiga så kollade han igenom papprena och dom 6 bäästa fick pris :) , sen så ställde vi ngr frågor till honom som vi hade skrivit ner på  en SO-lektion , och så snacka han lite om kärnkaftvärk typ att  ringhals kärnkraftvärk är sveriges största kärnkraftvärk och att Ringhals va ensam med att ha sånna tuber med ngt i ;)
sen skulle vi hem och när vi va hemme så gick vi och åt i bamba det va typ köttgryta  med ris 
sen så sluta vi  ,  men nu ska jag dra     ni får ha det så bra :)  <3<3<3  
0 Kommentarer till "dagen !"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: